خطاب به متجاوزان

قلم های شکسته سابق
 
آخرین مطالب
 
حمایت میکنیم از
خطاب به متجاوزان

http://s1.freeupload.ir/i/00079/a0srdy1ru7jh.jpg

"طراحی از قلم های شکسته"

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چند وقتی است شاهد تجاوز هوایی رژیم ال سعود به یمن و کشته شدن زنان و کودکان بیگناه هستیم و در پی همین تجاوزات جسورانه و شکستن حریم هوایی یمن موشکی هم به سفارت ایران در یمن برخورد کرده است که بیش از پیش اهداف آن ها و افرادی که توسط آن ها اجیر شده اند (آمریکا و اسرائیل) را مشخص و آشکار میکند  از این رو حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با تبریک میلاد امام باقر(ع) و گرامیداشت فرا رسیدن ماه رجب   اقدام  های بیشرمانه آل سعود را توبیخ و نکوهش کردند و فرمودند :"مهاجمان به یمن ذره ای از اسلامیت و غیرت عربی بویی نبره اند".

و بنده هم به نوبه خود این تجاوز را محکوم کرده و خطاب به متجاوزان میگویم:" تاریخ نشان داده که هرکس به حق شیعه تجاوز کرده هرگزخوشنود نشده وپاسخ درخور عملش دریافت کرده است اگر شما هم درس گرفته بودید از تاریخ به هیچ عنوان دست به این کار نمیزدید شاید الان با خود بگویید که ما این تجاوز را انجام داده ایم و حال که چه؟ من برای شما ماهی ای را مثل میزنم که میگذارد طعمه اش گوشت بدنش را حتی بخورد ولی در فرصتی مناسب به طعمه خود حجوم برده و به یک باره آن را می بلعد و اگر شما الان به این کار خود میبالید بعد از کار خود نادم خواهید بود که دیگر برای پشیمانی دیر است.

ما به خدا و وعده اش ایمان داریم و خداوند خلف وعده نمیکند  پس پیروزی ما بر شما قطعی است ان شاالله "

هُوَ الَّذِی أَرْ‌سَلَ رَ‌سُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَ‌هُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِوَلَوْ کَرِ‌هَ الْمُشْرِ‌کُونَ" (سوره توبه آیه 33)

اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند.

متن سخنان حضرت ایت الله مکارم شیرازی :

آیت‌الله مکارم شیرازی:
مهاجمان به یمن ذره‌ای از اسلامیت و غیرت عربی بویی نبرده‌اند
یکی از مراجع تقلید با محکوم کردن حمله عربستان سعودی به یمن گفت: اگر ذره‌ای اینها از اسلام بویی برده بودند و از غیرت عربی و وجدان بشری بهره برده بودند دست به چنین کارهایی نمی‌زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ نگار، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با تبریک میلاد امام باقر(ع) و گرامیداشت فرا رسیدن ماه رجب اظهار کرد: ما همواره بر سر سفره امام باقر(ع) و امام صادق(ع) نشسته‌ایم و همه روز از خرمن علم و دانش ایشان بهره‌مند می‌شویم و واقعا زیرسایه ایشان هستیم و امیدواریم این سایه همیشه بر ما مستدام باشد و بتوانیم پیرو فرمایشات و برنامه‌های آنها باشیم و در آخرت نیز مشمول شفاعت ایشان قرار بگیریم.

وی با اشاره به برگزاری اجتماعی در مدرسه فیضیه برای ابراز انزجار از آل سعود و جریان یمن بیان کرد: جریانی که در یمن می‌گذرد نامی جز جنون قدرت نمی‌توان بر آن گذاشت.

این مرجع تقلید اضافه کرد: عده‌ای از سران کشورهای عربی که نام اسلام را یدک می‌کشند، دست به دست هم داده‌اند و کشوری عربی و اسلامی را ویران کرده و پشت سر آنها نیز آمریکا و اسرائیل آشکارا حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در اخبار آمده بود بیش از 100 بار در یک روز سعودی‌ها به یمن حمله کرده و نقاط مختلف این کشور را ویران کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در چه زمانی ما زندگی می‌کنیم؟ اگر ذره‌ای اینها از اسلام بویی برده بودند و از غیرت عربی وجدان بشری بهره برده بودند دست به چنین کارهایی نمی‌زدند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه نتیجه این حرکت‌ها به نفع اسرائیل و آمریکا است، افزود: مجامع بین‌المللی چنان در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند که گویی مرده‌اند و هیچ خبری از آنها نیست.

وی با بیان اینکه یک مملکت آباد ویران شده ولی مراکز بین المللی هیچ سخنی به میان نمی‌آورند، افزود: دلارهای نفتی عربستان بین اینها تقسیم می‌شود و نوعی حق‌السکوت است؛ از دبیرکل سازمان ملل گرفته تا نویسنده‌ها و رسانه‌های مختلف در مقابل این جنایات سکوت می‌کنند و فقط چند کشور محدود که از اسلام و بشریت و عربیت سهمی دارند اعتراض می‌کنند ولی اکثریت ساکت و خاموش هستند ولی معتقدیم دست انتقام پروردگار از آستین عدلش بیرون می‌آید و این مهاجمان، ‌ظالمان و جانیان را بر خاک مذلت خواهد نشاند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

نظرات شما عزیزان:

طلبه آنلاین
ساعت22:52---1 ارديبهشت 1394
سلام علیکم
با احترام مطلب شما در مجمع طلاب وبلاگ نویس (Talabeh.net) بازنشر داده شد.
باتشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات مرتبط: طرح های مذهبی، ،
برچسب‌ها:
 

 تبادل لینک هوشمند 

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان قلم های شکسته و آدرس imamsadiq.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.