قلم های شکسته سابق
 
آخرین مطالب
 
حمایت میکنیم از
خطاب به متجاوزان

http://s1.freeupload.ir/i/00079/a0srdy1ru7jh.jpg

"طراحی از قلم های شکسته"

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چند وقتی است شاهد تجاوز هوایی رژیم ال سعود به یمن و کشته شدن زنان و کودکان بیگناه هستیم و در پی همین تجاوزات جسورانه و شکستن حریم هوایی یمن موشکی هم به سفارت ایران در یمن برخورد کرده است که بیش از پیش اهداف آن ها و افرادی که توسط آن ها اجیر شده اند (آمریکا و اسرائیل) را مشخص و آشکار میکند  از این رو حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با تبریک میلاد امام باقر(ع) و گرامیداشت فرا رسیدن ماه رجب   اقدام  های بیشرمانه آل سعود را توبیخ و نکوهش کردند و فرمودند :"مهاجمان به یمن ذره ای از اسلامیت و غیرت عربی بویی نبره اند".

و بنده هم به نوبه خود این تجاوز را محکوم کرده و خطاب به متجاوزان میگویم:" تاریخ نشان داده که هرکس به حق شیعه تجاوز کرده هرگزخوشنود نشده وپاسخ درخور عملش دریافت کرده است اگر شما هم درس گرفته بودید از تاریخ به هیچ عنوان دست به این کار نمیزدید شاید الان با خود بگویید که ما این تجاوز را انجام داده ایم و حال که چه؟ من برای شما ماهی ای را مثل میزنم که میگذارد طعمه اش گوشت بدنش را حتی بخورد ولی در فرصتی مناسب به طعمه خود حجوم برده و به یک باره آن را می بلعد و اگر شما الان به این کار خود میبالید بعد از کار خود نادم خواهید بود که دیگر برای پشیمانی دیر است.

ما به خدا و وعده اش ایمان داریم و خداوند خلف وعده نمیکند  پس پیروزی ما بر شما قطعی است ان شاالله "

هُوَ الَّذِی أَرْ‌سَلَ رَ‌سُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَ‌هُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِوَلَوْ کَرِ‌هَ الْمُشْرِ‌کُونَ" (سوره توبه آیه 33)

اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند.

متن سخنان حضرت ایت الله مکارم شیرازی در ادامه مطالب میباشد:

موضوعات مرتبط: طرح های مذهبی، ،
برچسب‌ها:
سردرگمی جوانان و تلف شدن عمر

http://www.success-journey.com/blog/wp-content/uploads/2012/08/timewaster.jpg

یکی از مهمترین دغدغه های و نگرانی هایی که جوانان ما را با چالش روبرو می کنند تهی بودن از فضایل ارزشمند اخلاقی است.

متاسفانه این مشکل بسیار جدی است که اولاً دامن پدر مادر خود ما را هم در جامعه گرفته است چه قشر تحصیل کرده و چه غیر تحصیل کرده.

به نظر شما چه چیزی سبب شده است که جوانان ما در این زمانه ناامید شوند؟

چرا باید پدرمادری که خودشان در مقام اول آراسته به ارزش های اخلاقی باشند نیستند؟

چرا جوانان ما وقتی در درون خود خلاء های معرفتی و اخلاقی دارند کسی به این امر مهم توجّه ای نمی کند؟

چرا بچه های ما امروزه بیشتر از خودبیگانه شدند؟

موضوعات مرتبط: دست نوشته، ،
برچسب‌ها:
کار گروه رسانه ای قلم های شکسته (فتوکلیپ حرف زدن)

بسم رب الشهدا

کلیپی با موضوع : (حرف زدن) درست کردم که حاوی سخنرانی حضرت استاد آیت الله وفسی میباشد که با خاطره ای  جالب از ایشان همراه است .

در ادامه مطلب میتونید کلیپ و لینک دانلود را مشاهده بفرمایید.

موضوعات مرتبط: فتو کلیپ های ما، ،
برچسب‌ها:
کار گروه رسانه ای قلم های شکسته (عیب های مخفی)

 بنام یکتای بی همتا

 سلام خدمت کسانی که همراه همیشگی وبسایت ما هستند

بنده یک کلیپ درست کردم که بخشی از سخنرانی استاد اخلاق حضرت آیت الله وفسیدرباره  عیب جویی می باشد حالا به نظر خودم که قشنگ شده

مشتاق هستم تا نظر شما رو هم نسبت به این کلیپ بدونم ...اینو مطمئن باشید که هر نظر شما یک امید و روحیه به کارگروه جهادی ما خواهد داد...

برای دیدن کلیپ به ادامه مطلب بروید

کارگروه رسانه ای قلم های شکسته

برچسب‌ها:
 

 تبادل لینک هوشمند 

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان قلم های شکسته و آدرس imamsadiq.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.